Har ni lyckats..?

DSCI0052

Image by Colegio Altamira via Flickr

..klicka in 3 viktiga tider samma dag utan nån som helst anstränging.
Jag har lyckats med det.
Imorgon; För det första – semesterdag!
För det andra till det fjärde..
kl.08.00 – Blodgivning
kl.10.00 – Bilprovningen
kl.13.00 – Tandläkare
och för det 5:e; gruppmöte 15.30, men det skiiiter jag i! Jag har ju semesteeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!, för en daaag. Och efter blodet på lasarettet köper jag alltid mojsiga räkmackor a’ 50:- st, jiyhaaaaa…. kommer jag för tidigt så har dom inte hunnit gjort dom, men det är en helt annan blogg.

Prövar en Gomenasai eftersom det är så sorgset väder. Vad nu det är, det kanske är nått dom röker, dom där japanasarna, – rökt fisk kanske – rökt sushiii!!!- oahahaha.

22:57 2010-10-27 Höll på att glömma den här videon nedan. Hon frågade vilken kamera hon skulle köpa och jag föreslog Iphone4 så kunde hon blogga från den också, och se här; Filmat med hennes Iphone4!

Konserten; Oderljunga Kyrka i Perstorps kommun Söndag 24. oktober 2010 18:00.

Det här inlägget postades i Konsert, Livet, Media, Video. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Har ni lyckats..?

Kommentera

