Kvällens Goda..

Amadeus rekommenderas starkt, usch jag har blivit en sån där diva som bara dricker bubbel, (eller inte!) Sen så har jag handlat igen, och i bilderna nedan så syns en ljusboll som jag tyckte var så häftig. Har köpt 5 stycken, 3 till mig och 2 till ge-borts (80:- st). Kommer säkert att köpa 1st till, tänkte som present när man bjuds hem till syster på julbord. (bra?) Måste naturligtvis ses i verkligheten. Har tagit bilderna med mobiltelefonen W800i och kvalité därefter.. Jag håller på att byta systemkamera så den är upp-putsad (bindestreck där annars hade det blitt 3 P’n i rad) och den ligger i sin orginialkartong och väntar på köpare. Jag uppgraderar till en Canon EOS 60D, vaffö de då?, ja den har full HD filmning och är den enda systemkameran som har svivvelscreen f.n, alltså en vikbar skärm.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det här inlägget postades i Dryck, Fest, Foto, Livet, Teknik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kvällens Goda..

  1. Rebecca skriver:

    Jag svarar på vissa kommentarer när jag har tid =) Du kanske bara haft otur att jag inte svarat på just din. Något speciellt du undrar?

Kommentera

