8th of May 2011 – Summer, and updating..

May 8 is the 128th day of the year (129th in leap years) in the Gregorian calendar. There are 237 days remaining until the end of the year.

Jag har bestämt att när 20.0 C passeras idag då är det sommar.
(imorgon kan det vara snö och slask igen, man vet inte):
kl. 10.15 – 14.2 C
10.18 – 14.7
10.36 – 15.2
11.22 – 17.2 (sticker och tvättar bilen, återkommer…..) 🙂
12.58 – 19.5 (jag är tillbaka, fick med mig Kebab o Pepsi Max också) 🙂
Måste berätta om bilen som jag köpte för nästan en månad sen, som jag idag
öppnade motorhuven på för första gången! True. 🙂  
Allt var som det skulle.
13.11 – 19.7 SNART!
13.32 – 20.0 Och det är sommar! (ja här hos mig i allafall) Ha det… 🙂

Och högsta temp under em blev 23.1 C.

Det här inlägget postades i Temperatur, Väder och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

