Hello Folks!

Jennifer blogg

Image via Wikipedia

Dags att skriva någet. Är förvånad över besöksantalet på bloggen trots mellanrummen mellan bloggningarna. En del bloggare föredrar att vara anonyma och en del andra är helt öppna med sin identitet. Det är valfritt och man måste komma ihåg att det finns inga REGLER hur det skall fungera. Bloggning, eller blogging är ett fenomen som ”uppstått” pga av internet och hur det tillhandahålls i första hand, det snabba lätta sättet att få kontakt med andra människor jorden runt via applikationer spenderade på elektroniska manicker. På min blogg så kommer meddelanden mest via mail !! Personer som skriver vad dom tycker har så personliga åsikter, att dom inte vill dela med sig offentligt. Och det tycker jag är konstigt eftersom jag tycker att jag beteer mig som vilken bloggare som helst. Men det är deras val. Min blogg är ingen date-ingsite, trots det så blir man inbjuden/utbjuden av diverse singlar av motsatt kön och det är ju ännu konstigare eftersom det inte finns nån ordentlig bild av mig, tydligen så ger helhetsintrycket kombinerat med anonymiteten (vad jag tror själv) vissa en kick, eller vad. Ingenting stämmer längre. Sen finns också dessa ( i det verkliga livet) killar som gillar killar och deras speciella  leende (på stan). Man får ju försöka förklara för dom hur det ligger till. Det jag uppskattar mest med bögar är respekten. Man säger nej sen är det bra, och man är  kompisar ändå. Så funkar inte tjejer, dom ger sig inte. Och det är så jobbigt när det nästan övergår i otrevligheter för att dom skall fatta..

Det här inlägget postades i Blogg, Livet och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

